back

Про звернення громадян у І півріччі 2013 року

03 липня 2013

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем та усунення причин, що породжують скарги.

За І півріччя 2013 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 69 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. За відповідний період минулого року було зареєстровано 97 письмових звернень. На особистий прийом до райдержадміністрації упродовж поточного року звернулись 45 відвідувачів, у відповідному періоді минулого року було зареєстровано 42 громадян.

32 (або 49 %) письмових звернень надійшло до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, з них:

- Адміністрації Президента України – 8

- Кабінету Міністрів України – 2

- Верховної Ради України – 2

- Гарячої урядової лінії – 16

- облдержадміністрації – 3

- гарячої лінії голови ОДА- 1.

49 звернень (або 75 %), що надійшли на адресу райдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:

- інвалідів, учасників війни, бойових дій,

вдів загиблих на фронті 10

- членів багатодітних сімей,

одиноких матерів 3

- ветеранів праці, пенсіонерів 28

- безробітних 8

Всього у зверненнях було порушено 67 різних питань, переважна більшість яких стосувалась соціального захисту - 25 (або 38 %): надання матеріальної допомоги, збільшення розміру пенсій та допомог, виплати заробітної плати. Друге місце посідають питання зі сфери комунального господарства, переважно ремонту доріг, транспортного сполучення, роботи телефонів. Вони порушувались у 14 (або 22 %) зверненнях.

З питань аграрної політики отримано 8 звернень (або 12 %). Переважно вони стосувались врегулювання земельних відносин.

Житлові питання порушувались у 4 (або 6 %) зверненнях і стосувались вони, передусім, проблем забезпечення житлом та ремонту житлового фонду.

Звернень громадян з питань праці і заробітної плати отримано 13 (або 20 %) і переважно в них порушувались питання надання допомоги у працевлаштуванні, виплати заробітної плати Питання, які порушувались майже в 55 % від усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації, були вирішені позитивно.

По решті звернень їх авторам надані відповідні роз’яснення щодо встановленого порядку вирішення порушених проблем.

Кількість колективних звернень, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, зменшилась з 7 до 4. У зверненнях постали питання поліпшення пасажирських перевезень, врегулювання земельно-майнових відносин.

Кількість повторних звернень зменшилась: із 5 у минулому році за даний період до 1 у цьому. Переважною підставою для написання повторних заяв та скарг продовжує залишатись незгода їх авторів з прийнятим рішенням.

Непокоїть практика намагання вирішення наболілих проблем мешканцями району через органи влади вищого рівня, в той час як більшість з них належить до компетенції місцевих органів влади.

Наталія Мягкова

Головний спеціаліст

по роботі зі зверненнями громадян