20 вересня 2022
В умовах підготовки підприємств теплопостачання до опалювального періоду 2022-2023 років одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті теплову енергію та відповідні комунальні послуги.
Оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження та очистки питної води.
Погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води до початку опалювального періоду 2022-2023 років є запорукою належного його проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов’язань, у тому числі в частині розрахунків за природний газ з постачальником.
Також важливе значення має стан розрахунків за спожиті послуги споживачами, що отримують монетизовані пільги та субсидії.
Тому для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального сектору вкрай важливо розраховуватися вчасно.
Закликаємо кожного з вас не зволікати і заплатити за ті послуги, якими ви уже скористалися. А в умовах військового стану це зробити можна за допомогою он-лайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: Приват 24, Ощад 24/7, Raiffeisen Online, Моно Банк та ін.).
Звертаємось до всіх, у кого є близькі люди похилого віку. Допоможіть Вашим рідним і сусідам оплатити комунальні платежі з дому он-лайн.
Нагадуємо, що Міністерство цифрової трансформації України презентувало новий освітній серіал «Оплата комуналки он-лайн. Залишайся вдома» для платформи «ДІЯ. Цифрова освіта». Проект допоможе людям, які звикли оплачувати комунальні послуги готівкою, та громадянам похилого віку зорієнтуватися у цифровому просторі та призвичаїтись до нових реалій, адже оплата комунальних платежів он-лайн — це єдиний безпечний варіант оплати під час військового стану та карантину.