back

Про звернення громадян у 2012 році

15 лютого 2013

За 2012 рік на адресу райдержадміністрації надійшло 191 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. 90 звернень надійшло через органи вищестоящого рівня, з них – 31 з гарячої лінії голови ОДА Хоменка В.М., 34 - з Урядової гарячої лінії , 10- з обласної державної адміністрації, 8- з Секретаріату Кабінету Міністрів України,7 – з Адміністрації Президента України,1- з Міністерства соціальної політики.

Повторних звернень за звітний період зареєстровано 6.

Аналіз надходжень звернень громадян до райдержадміністрації показує, що за 2012 рік спостерігається загальна тенденція щодо збільшення кількості звернень.

Всього у зверненнях було порушено 191 різних питання.

Актуальними питаннями, з яких зверталися громадяни ,є :

- надання матеріальної допомоги (35 звернень),

- питання аграрної політики і земельних відносин ( 15 звернень ),

- затримка у виплаті зарплати (34 звернень),

- питання транспорту і зв’язку (15 звернень),

- скарги на посадовців ( 11 звернень),

- питання комунального господарства ( 36 звернень ).

Найбільше звернень надійшло від мешканців м.Ніжина ( 40 звернень),сіл: Вертіївка, Крути , Переяславка, Безуглівка, Хвилівка.

Органи виконавчої влади району вживали заходів по забезпеченню всебічного, об'єктивного і своєчасного розгляду кожного звернення. На 171 звернення авторам надані роз'яснення та необхідна інформація. На 20 звернень відповіді не надавалися, так як вони носили анонімний характер. Але питання, які порушувались у зверненнях, розглядались спеціалістами райдержадміністрації.

Заявникам, які зверталися по питанню надання матеріальної допомоги , райдержадміністрацією матеріальну допомогу розподілено в межах виділених асигнувань.

На особистий прийом до керівництва райдержадміністрації за 2012 рік звернулось 115 громадян.

Організація роботи із зверненнями громадян, взаємодія органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування вивчається під час проведення виїзних приймалень, консультативно-методичних днів апарату райдержадміністрації та днів райдержадміністрації. За 2012 рік такі заходи проведено у всіх сільських та селищній радах, де на прийом до голови та його заступників звернулось 76 осіб .

По селищній та сільським радах ситуація по зверненнях така. Всього по району зареєстровано 4233 звернень (у минулому році – 5017).З них 251 до райдержадміністрації (191 письмових і 60 усних), 118 - до районної ради , 3864 – до селищної та сільських рад (26- письмових, 3840 – на особистому прийомі).

Питання, з якими зверталися жителі району:

- аграрної політики і земельних відносин – 1231,

- транспорту і зв’язку – 418,

- соціального захисту – 672,

- комунального господарства – 167,

- житлової політики – 72.

Керівництвом райдержадміністрації проводились щомісячно прямі телефонні розмови із населенням району. Жителі району мали можливість спілкуватися з головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату, одержати вичерпну інформацію на поставлені ними запитання.

За результатами проведених виїзних заходів та прямих телефонних розмов головою райдержадміністрації надаються відповідні доручення.

Питання, з якими звертаються жителі району, в переважній більшості розглядаються і вирішуються своєчасно, оперативно, відповіді надаються об’єктивно.

Головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян Н.А.Мягкова