back

Про Ніжинський центр розвитку "Успіх"

27 травня 2021

 Навіщо закладу, який займається навчанням та вихованням дітей, потрібен менеджер? Виявляється, потрібен, і, навіть, дуже.

 Про Ніжинський центр розвитку "Успіх" та про обов'язки менеджера ніжинським безробітним розповідала засновниця закладу Олеся Чепела. Ментальна арифметика, англійська мова за ефективною канадською системою SMRT, підготовка до школи, ранній розвиток дитини, розвиток інтелекту у школярів та дошкільнят - це далеко не повний перелік того, що може запропонувати колектив "Успіху". На менеджера покладаються значимі обов'язки: здійснення "теплих" та "холодних" дзвінків, реклама освітніх послуг, ведення СРМ, проведення переговорів, зустрічей, презентацій послуг з метою укладання договорів про надання цих послуг.

 До речі, засновниця центру в минулому теж була безробітною і розпочинала підприємництво з "легкої руки" фахівців служби зайнятості, отримавши одноразово виплату допомоги по безробіттю для започаткування власного бізнесу.