back

Звіт за результатами проведення робочою групою Ніжинської райдержадміністрації оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, розпорядженнями і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, іншими документами в службі у справах дітей Ніжинської райдержадміністрації.

16 листопада 2012

22.10.2012 на виконання постанови КМУ від 18.05.2011 року № 522 «Про затвердження Методики оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, розпорядженнями і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України», розпорядження голови райдержадміністрації від 25.11.2011 року № 530 «Про проведення оцінки ефективності» робочою групою у складі працівників апарату райдержадміністрації перевірено стан виконання законів України, постанов Верховної Ради України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, здійснення контролю за їх виконанням в службі у справах дітей Ніжинської райдержадміністрації.

Перевірка показала наступне.

Обов’язки організації та здійснення контролю покладені на начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Жадька О.В., посадова інструкція від 04.01.2010 року. Положення про службу у справах дітей Ніжинської райдержадміністрації затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 08.10.2007 року № 383.

Служба у справах дітей райдержадміністрації здійснює свою роботу на основі річних, квартальних та місячних планів, надає пропозиції до річних та місячних планів роботи апарату райдержадміністрації.

1. Протягом січня-листопада 2012 року службою у справах дітей райдержадміністрації забезпечено дотримання строків виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

2. Дотримання порядку попередньої реєстрації та розгляду законів України, постанови Верховної Ради України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України в реєстраційно-контрольних картках, журналах реєстрації. Документи розглядаються начальником служби у справах дітей райдержадміністрації у день їх надходження. Всі документи реєструються у журналі обліку вхідної документації, де проставляються контрольні відмітки. Рекомендовано журнали вхідної та вихідної документації, журнал особистого прийому громадян начальником служби у справах дітей привести у відповідність до вимог Інструкції з діловодства.

3. Дотримання порядку формування справ, картотек, банків даних.

Документи з довготривалими термінами виконання обліковуються додатково за допомогою стенду контролю. Для відстеження стану виконання документів рекомендовано проставляти відмітки про їх виконання у журналі вхідної документації.

Перевірено наявність сформованих справ (контрольних папок) на 8 розпоряджень голови райдержадміністрації та стан їх виконання. На всі необхідні документи заведені контрольні папки, які мають необхідні документи, відмітки про проведення заходів, інформації та копії відповідей щодо виконання, матеріали в папках впорядковані.

4. Дотримання вимог щодо розгляду та виконання контрольних документів:

Контрольні терміни виконання документів визначаються відповідно до вимог чинного законодавства. Контроль за їх виконанням здійснюється протягом встановленого терміну.

Проекти розпоряджень з питань, які відносяться до компетенції служби у справах дітей подаються на затвердження голові райдержадміністрації вчасно.

Контроль за виконанням завдань, визначених розпорядчими документами, планів заходів із забезпечення їх виконання, здійснюється постійно, на належному рівні.

Окремо ведеться облік і контроль за письмовими зверненнями громадян, заведений журнал особистого прийому громадян начальником служби у справах дітей райдержадміністрації. Випадків несвоєчасного надання відповідей не зафіксовано. Для координації дій щодо напрямків діяльності служби відбуваються засідання комісій з питань захисту прав дитини і координаційної ради служби у справах дітей райдержадміністрації щорічно.

Висновок: за результатами проведеної оцінки організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, іншими документами, діяльність служби у справах дітей визначено як ефективну.

Т.П. Коник

керівник апарату райдержадміністрації

О.І. Дяченко

головний спеціаліст сектору

контролю райдержадміністрації