back

Питання, з якими звертаються жителі району розглядаються і вирішуються своєчасно та оперативно

05 жовтня 2012

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем та усунення причин, що породжують скарги.

За 9 місяців 2012 року на адресу райдержадміністрації надійшло 136 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. 63 звернення надійшло через органи вищестоящого рівня, з них – 20 з гарячої лінії голови ОДА Хоменка В.М., 19 - з Урядової гарячої лінії , 8- з обласної державної адміністрації, 8- з Секретаріату Кабінету Міністрів України,7 – з Адміністрації Президента України,1- з Міністерства соціальної політики,1- з Верховної Ради України. Повторних звернень за звітний період зареєстровано 4:

- Петрик Іван із смт.Лосинівка щодо виділення паю,

- Марченко Людмила із Л.Рогу щодо надання матеріальної допомоги,

- Васильченко Валентина із с.Хвилівка щодо незаконного будівництва сусідом,

- Колективне звернення від жителів с.Кунашівка, вул.Франка,271, щодо водопостачання та водовідведення.

Масове звернення від сім’ї Левченко із с. Безуглівка ( 6 звернень).

За відповідний період минулого року було зареєстровано 113 письмових звернень. Аналіз надходжень звернень громадян до райдержадміністрації показує, що за 9 місяців 2012 року спостерігається загальна тенденція щодо збільшення кількості звернень.

Всього у зверненнях було порушено 133 різних питання.

Актуальними питаннями, з яких зверталися громадяни ,є :

- надання матеріальної допомоги (30 звернень),

- питання аграрної політики і земельних відносин ( 14 звернень ),

- затримка у виплаті зарплати (18 звернень),

- питання транспорту і зв’язку (11 звернень),

- скарги на посадовців ( 11 звернень),

- питання комунального господарства ( 30 звернень ).

Найбільше звернень надійшло від мешканців м.Ніжина ( 35 звернень),сіл: Вертіївка, Крути , Переяслівка, Безуглівка, Хвилівка.

Органи виконавчої влади району вживали заходів по забезпеченню всебічного, об'єктивного і своєчасного розгляду кожного звернення. На 121 звернення авторам надані роз'яснення та необхідна інформація. На 12 звернень відповіді не надавалися, так як вони носили анонімний характер. Але питання, які порушувались у зверненнях, розглядались спеціалістами райдержадміністрації.

Заявникам, які зверталися по питанню надання матеріальної допомоги , райдержадміністрацією матеріальну допомогу розподілено в межах виділених асигнувань.

На особистий прийом до керівництва райдержадміністрації за 9 місяців 2012 року звернулось 115 громадян. Організація роботи із зверненнями громадян, взаємодія органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування вивчається під час проведення виїзних приймалень, консультативно-методичних днів апарату райдержадміністрації та днів райдержадміністрації. За 9 місяців 2012 року виїзні приймальні було проведено:

- у Великодорізькій сільській раді ( січень) – звернулося 10 громадян;

- у Колісниківській сільській раді ( лютий) – звернулося 8 громадян;

- у Шатурській сільській раді (березень) – звернулося 6 громадян,

- у Галицькій сільській раді ( квітень) – звернулося 9 громадян,

- у Безуглівській сільській раді ( травень) – звернулося 6 громадян,

- у Черняхівській сільській раді ( червень) – звернулося 4 громадян,

- у Данинській сільській раді ( липень) – звернулося 4 громадян,

- у Перебудівській сільській раді ( серпень) – звернулося 3 громадян,

- у Малокошелівській сільській раді ( вересень) – звернулося 3 громадян.

36 % питань вирішено позитивно (48 звернень). Це питання розчищення доріг від сніжних заметів, виплата орендної плати за земельні паї, ліквідація аварійних дерев, перебої в електропостачанні, заміна аварійної електроопори, погана робота телефонних ліній, відновлення рейсу пасажирського автобуса, про ціну на помел зерна ,щодо низької напруги, про надання матеріальної допомоги, про затримку у виплаті заробітної плати.

Відповідно до затвердженого графіку один раз у місяць проводиться прямий телефонний зв'язок населення з головою райдержадміністрації, заступниками голови, та керівником апарату райдержадміністрації :

- 6 січня 2012 року – із заступником голови РДА Пономаренком А.В. Зателефонував один громадянин щодо прокладання підвідного газопроводу до с.Григорівка;

- 3 лютого 2012 року - із заступником голови РДА Сипливець Л.С. На пряму лінію зателефонувало 3 громадян. Порушувались питання ремонту дороги, відкриття групи дошкільного виховання на базі Кропив’янської ЗОШ, щодо виплати зарплати лікарям.

- 2 березня 2012 року – з головою райдержадміністрації Другаковим В.Л. Зателефонувало 2 громадян. Порушені питання : щодо виплат «дітям війни», перспективи газифікації сіл Ніжинського району.

- 06 квітня 2012 року – із заступником голови РДА Пономаренком А.В. Зателефонувало двоє громадян щодо відновлення телефонного зв’язку, вартості ліків у аптеках.

- 07 травня 2012 року – із начальником управління агропромислового розвитку Микулою С.М. Зателефонувало двоє громадян щодо врегулювання земельних та майнових питань по Переяслівській сільській раді, щодо заключення договору оренди з орендарями ТОВ «Дружба Нова».

- 01 червня 2012 року – із керівником апарату райдержадміністрації Коник Т.П. Зателефонувало двоє громадян щодо отримання матеріальної допомоги на лікування, про актуалізацію особистих даних по отриманню 1000 грн.

- 6 липня 2012 року - із заступником голови РДА Сипливець Л.С. На пряму лінію зателефонувало 3 громадян. Порушувались питання виплати зарплати освітянам, отримання матеріальної допомоги, щодо призупинення виплати аліментів на дітей.

- 15 серпня 2012 року – з головою райдержадміністрації Другаковим В.Л. Зателефонувало 3 громадян. Порушені питання : щодо перспективи газифікації с.Григорівка Ніжинського району, щодо приватизації частини будинку,щодо оренди майнових паїв.

- 07 вересня 2012 року – із заступником голови РДА Пономаренком А.В. Зателефонувала громадянка с.Григорівка щодо прокладання підвідного газопроводу до села.

Питання, з якими звертаються жителі району, в основному розглядаються і вирішуються своєчасно, оперативно, відповіді надаються об’єктивно.

Наталія Мягкова,

головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян

загального відділу Ніжинської райдержадміністрації