back

Що таке веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

22 лютого 2018

Інформаційний ресурс веб-порталу Пенсійного фонду України створений для розширення можливостей дистанційного доступу громадян до послуг, що надаються органами Пенсійного фонду України з метою отримання необхідної інформації та контролю за персональними даними, що стосується громадян України, які є або були працюючими особами (у тому числі фізичними особами-підприємцями), пенсіонерів та роботодавців.

Інформаційний ресурс веб-порталу наповнюється з багатьох джерел. Це відомості облікових баз даних Пенсійного фонду України, Державної фіскальної служби України, Міністерства юстиції України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Основний перелік послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі, це:

1. отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;

2. перегляд даних електронної пенсійної справи;

3. направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді, не відвідуючи Пенсійний фонд;

4. надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

5. можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.

Крім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь Пенсійного фонду України в областях.

Застраховані особи можуть отримати тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо.

Для застрахованих осіб веб-портал надає можливість:

- побачити про себе відомості з реєстру застрахованих осіб (щодо правильності зазначення П.І.Б., відображення заробітної плати для призначення пенсії, дізнатись інформацію про накопичений страховий стаж, самостійно підрахувати страховий стаж тощо);

- отримати відповідь на звернення з питання, яке турбує;

- записатися на прийом до керівництва управління;

- надати запит на попереднє замовлення довідок.

Пенсіонери можуть:

- замовити виписку зі своєї пенсійної справи, у якій зазначається назва закону, за яким пенсія призначена, вид і сума пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової допомоги, індексації та інших доплат;

- з'ясувати який страховий стаж враховано для розрахунку пенсії;

- отримати інформацію щодо умов, розміру, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії;

- звернутись із запитаннями до Пенсійного фонду і отримати відповідь у зручний спосіб (на поштову або електронну скриньку);

- замовити паперові документи та довідки, які необхідні.

Всі можливості, які надаються веб-порталом, безкоштовні.

Для реєстрації на веб-порталі потрібно особисто прийти до органу Пенсійного фонду України, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, та оформити заяву. Фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні та реєстрації на порталі.

Ніжинське об’єднане управління Пенсійного фонду України