back

Електронний кабінет роботодавця- сучасний сервіс служби зайнятості

23 травня 2018

Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси, які на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет-технологій. Так, у 2018 році державною службою зайнятості введено у експлуатацію новий Веб-сайт «Єдине соціальне середовище зайнятості» www.dcz.gov.ua.

«Електронний кабінет роботодавця» - це сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного, телефону.

В «Електронному кабінеті» зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання. Крім зазначених послуг, власник кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.