back

Запровадження електронного реєстру унеможливить махінації з лікарняними листками

16 лютого 2018

Фонд соціального страхування спільно з Міністерством соціальної політики, Міністерством охорони здоров’я працює над впровадженням електронного реєстру листків непрацездатності. Передбачається, що замість існуючої нині системи видачі лікарняних листків на бланках суворої звітності буде запроваджено електронний реєстр. Він надаватиме доступ лікарям, роботодавцям, застрахованим особам та представникам фонду доступ у межах повноважень до інформації про лікарняні листи.

Відповідно до проекту концепції нової системи лікар буде мати можливість здійснити видачу електронного листка непрацездатності з будь-якого засобу інформатизації (комп’ютер, планшет смартфон). Ідентифікація і доступ користувача до особистого кабінету в системі реєстру буде проходити за аналогом роботи системи «Приват24».

За словами директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Євгена Баженкова, відкриття листка непрацездатності буде проходити у режимі реального часу, саме по факту встановлення лікарем тимчасової непрацездатності застрахованої особи.

«У реєстрі буде відображатися час видачі листка непрацездатності, заклад охорони здоров’я та вид захворювання. Далі лікар ставить свій електронний підпис і лікарняний лист відразу фіксується в реєстрі. З цього моменту його може бачити і роботодавець, і відповідний спеціаліст Фонду соціального страхування України», - зазначив Євген Баженков.

За його словами, всі дані будуть автоматично перевірятися системою на відповідність реєстру страхувальників. І у випадку невідповідності даних просто не зареєструє документ у системі. Це унеможливить видачу листка непрацездатності неіснуючим працівникам неіснуючих підприємств, обіг фальсифікованих та підроблених листків, а також відкриття листка непрацездатності одночасно в декількох закладах охорони здоров’я.

Прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України