back

"Гаряча" лінія голови облдержадміністрації: підсумки

23 січня 2012

За період з 5 вересня 2011 року по 13 січня 2012 року на «гарячу» телефонну лінію голови Чернігівської обласної державної адміністрації В. Хоменка надійшло 813 звернень.

Більшість звернень надійшло з обласного центру (243 звернення) та деяких районів області, зокрема Носівського, Семенівського та Бахмацького. Найбільше громадяни звертались щодо проблем житлово-комунального господарства, соціального захисту, нарахування пенсій та допомог, роботи транспорту, будівництва та реконструкції доріг.

Найбільше претензій у заявників до роботи комунальних служб (до 20% звернень), які є об"єктом звинувачень у бездіяльності та відсутності дієвої реакції на скарги громадян.

Більшість звернень громадян на «гарячу» лінію (до 65%) вдалося вирішити завдяки чіткій та оперативній реакції з боку обласного керівництва. Представниками обласних органів виконавчої влади і надалі буде забезпечено постійний та дієвий контроль за вирішенням проблем, порушених громадянами у своїх зверненнях.

Мета «гарячої» лінії не лише надати допомогу громадянам, які цього потребують. Ця мета набагато ширша — з"ясувати причини, через які люди звертаються до обласних органів виконавчої влади, не отримавши відповідної допомоги на місцевому рівні, а також змусити міських та районних чиновників оперативно реагувати на побажання та звернення громадян.