back

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2011 року

25 січня 2012

У 2011 році на адресу райдержадміністрації надійшло 177 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян, з них дев’ять - повторно, 24 -колективних. Найчастіше у повторних зверненнях порушувались питання врегулювання земельних та майнових відносин (3 звернення – с.Пашківка, с.Гр.-Іванівка, с.Черняхівка ), матеріальної допомоги (1 – с.Гр.-Іванівка), благоустрою території (1- с.Поляна Крутівська с/рада ), а саме : Година К.М. - жителька с. Гр.Іванівка, про виділення матеріальної допомоги, Усенко В.Я.,житель м.Ніжина, про передачу у приватну власність земельних ділянок, Бабич І.Д. м.Київ, інвалід війни, про видачу державного акту на землю, Іванова Т.К. - с.Пашківка, про документи на приватизацію земельної ділянки, Паливода Г.І. - жителька м.Ніжина, про вирубку ялин на кладовищі в с.Поляна, Писаренко В.М. - скарга на сусіда, Литвин В.В. - щодо негативних умов проживання, Козинець О.М. - щодо електропостачання в с.Хвилівка, Панасенко В.Ф. - жителька с.Вертіївка, щодо влаштування сина-інваліда в будинок-інтернат.

Передусім, підставою до подання повторних звернень є незгода громадян з прийнятими за результатами розгляду їх попередніх звернень рішеннями.

Це стосується двох звернень на гарячу Урядову лінію та одного письмового звернення громадянки Литвин В.В., з м.Ніжина, щодо поліпшення житлових умов. За відповідний період минулого року було зареєстровано 173 письмових звернень.

Аналіз надходжень звернень громадян до райдержадміністрації показує, що за три квартали 2011 року спостерігалась тенденція щодо зменшення кількості звернень у порівнянні з минулим роком. Але в четвертому кварталі кількість звернень збільшилась за рахунок звернень про затримку у виплаті заробітної плати.

Актуальними питаннями, з яких зверталися громадяни ,є :

- надання матеріальної допомоги (42 звернень),

- питання аграрної політики і земельних відносин ( 47 звернення ),

- затримка у виплаті зарплати (13 звернень),

- питання транспорту і зв"язку (17 звернень),

- питання комунального господарства ( 9 звернень),

- питання житлової політики ( 10 звернень).

Органи виконавчої влади району вживали заходів по забезпеченню всебічного, об"єктивного і своєчасного розгляду кожного звернення. На 168 звернень авторам надані роз"яснення та необхідна інформація, на 9 звернень відповіді не надавалися, бо вони носили анонімний характер, хоча питання, які в них піднімалися розглядалися відповідними посадовими особами. Заявникам, які зверталися по питанню надання матеріальної допомоги, райдержадміністрацією матеріальну допомогу розподілено в межах виділених асигнувань.

На особистий прийом до керівництва райдержадміністрації у 2011 році звернулось 96 громадян.

38 звернень надійшло через органи вищестоящого рівня (з них шість повторних).

До райдержадміністрації продовжують надходити звернення з питань, що мали б вирішуватись на місцях.

Зокрема, за допомогою у впорядкуванні кладовища в с.Поляна гр.Паливода Г.І. звернулась до райдержадміністрації та голови облдержадміністрації.

Організація роботи із зверненнями громадян, взаємодія органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування вивчається під час проведення виїзних приймалень, консультативно-методичних днів апарату райдержадміністрації та днів райдержадміністрації. За 2011 рік такі заходи проведено у всіх сільських та селищній радах, де на прийом до голови та його заступників звернулось 76 осіб .

По селищній та сільським радах ситуація по зверненнях така. Всього по району зареєстровано 5017 звернень. З них 234 до райдержадміністрації (177 письмових і 57 усних), 125 - до районної ради ( 83 усних і 42 письмових), 4658 – до селищної та сільських рад (92- письмових, 4566 – на особистому прийомі).

Питання, з якими зверталися жителі району:

- аграрної політики і земельних відносин – 1568,

- транспорту і зв’язку – 385,

- соціального захисту – 640,

- комунального господарства – 141,

- житлової політики – 115.

Керівництвом райдержадміністрації проводились щомісячно прямі телефонні розмови із населенням району. Жителі району мали можливість спілкуватися з головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату, одержати вичерпну інформацію на поставлені ними запитання.

За результатами проведених виїзних заходів та прямих телефонних розмов головою райдержадміністрації видаються відповідні доручення. Питання, з якими звертаються жителі району, в переважній більшості розглядаються і вирішуються своєчасно, оперативно, відповіді надаються об"єктивно.

Головний спеціаліст

по роботі із зверненнями громадян

Н.А.Мягкова