Ніжинська РДА
Анонси













Графік прийому громадян

Назад

Розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в Ніжинській районній державній адміністрації"

ГРАФІК проведення прямої телефонної лінії голови районної державної адміністрації та його заступників

ГРАФІК прийому громадян керівниками Ніжинської районної державної адміністрації

До відома громадян!

Жителі району мають можливість звернутись на пряму телефонну лінію голови Ніжинської районної державної адміністрації та його заступників по тел. (04631) 2-01-29 у режимі "гарячої лінії" в робочі дні з 8-00 до 17-00 години.

Дзвінки по телефону – згідно з тарифами оператора.

Рекомендації громадянам, які звернулись на особистий прийом до райдержадміністрації

Громадянам, які прийшли на прийом, рекомендується:

1. Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян у райдержадміністрації та Законом України „Про звернення громадян”.

2. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, і для його вирішення значна кількість аргументів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі. При собі бажано мати документи, які засвідчують особу, а також документи, які мають підставу для вирішення питання ґрунтовно.

3. З питанням чи заявою звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблем. Зі скаргою звертаються до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство, організація чи посадова особа, яка здійснює оскаржувану дію.

4. Намагатися відповідати на запитання посадової особи, яка веде прийом, по суті порушеного питання. Пам’ятати, що точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст заяви чи скарги, прийняти оптимальне рішення.

5. Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яке веде прийом. Це зможе швидше прийняти за зверненням рішення, визначити його підставу та обґрунтування.

6. Бути самокритичним. Не виключена можливість, що висловлені на прийомі прохання чи вимоги не ґрунтуються на Законі або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках непогодження з рішенням, заявник має право просити в особи, яка веде прийом, роз’яснення про можливість і порядок оскарження.

7. Пам’ятати, що керівник райдержадміністрації та інші посадові особи зацікавлені у правильному і своєчасному вирішенні порушеного громадянином питання, завжди готові надати допомогу, пораду, роз’яснення, ґрунтовані на законах України, життєвому досвіді, довірі, висловленій їм.

Назад



23 Травня 2018 12:16
21 Травня 2018 12:39
16 Травня 2018 12:41
05 Травня 2018 15:29
05 Травня 2018 15:28
19 Квітня 2018 15:33
16 Квітня 2018 12:40
22 Березня 2018 10:06
12 Березня 2018 12:29
15 Січня 2018 09:01
11 Січня 2018 08:20
05 Січня 2018 11:13